nnancyeelturk

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Nancy Elturk - 17 juni 2010 16:46

Nu har jag hittat min usb - kabel så nu kan jag ladda upp lite bilder som jag har velat länge :)


börjar med västerås :D

 

Kom hem med denna t-shirt :)

 

Kom hem med denna thights :)

 

Kom hem med denna tröja :)

Kom hem med denna shorts :)

   

Kom hem med 7 cheeseburger  

fulaste bild på mig!

    

aya

jag e duktig :) 

 

asså jag e så snygg & jätte seriös :p

  

aya överlycklig över hennes tröja 

aya & jag :)

 

ginaatricos prov rum i västerås 

 

aya :)

:O

   

aya och hennes älskling!

wiii!

 

utanför tåget:P ! 

 

aya försöker se ut som justin bieber

 

?

damp ?

   

jag e sååå ... nånting!

 

vi såg blondinbella:O

 

...

SKIP - BO!

 

FJORTIS AYA!

   

AYA!

 

Jag e såseriös!

   

jag e så snygg :)  

 

fin bild?



nu ska bror ha datan så jag kan inte ladda upp andra bilderna men jag gör de senare när jag kan

/kungen   

Av Nancy Elturk - 17 juni 2010 12:03

Hejsan Dejsan

 

 

har inte upptaderat på några dagar men nu ska jag börja igen    tummen upp för de

och som alla kanske förstår börja kolla på min blogg igen

iallafal just nu så är jag hos min kusin  baja som jag tycker är idiotisk

hah, ja jag var ju med aya & Sally i v-ås och jag hittar inte min idiotiska usb - kabel 

men ni få se lite bilder i de här inlägget , nu kanske ni undrar heter hon baja elr aya men hon heter aya & kallas för baja just nu ;)

aja idag ska kanske jag och aya till gymmet för att vi vill gå ner lite i vikt

aja vi ska dra nu

puss & kram / kungen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hejhej
i den här bloggen skrivs de om
åsikter, vardag, musik, vänner och även kommer de att vara mycket bilder o video! §

några frågor?
kontakta mig via : libanon_sverige@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards