nnancyeelturk

Direktlänk till inlägg 5 juni 2010

Malin Sandin

Av Nancy Elturk - 5 juni 2010 09:11

Malin Sandin

 

du äger fan på att sjunga jag lyssnar på din låt just nu o snart e den slut

o jag säger inte de här bara för att Malin är min vän §

jag lyssnar på den om & om! jag har fan laddat ner den till  min mobil & MP3 (;

alla som tycker att Malin Sandin sjunger bäst kommenterar "Malin Sandin sjunger bäst §"

ALLA KOMMENTERAR " Malin Sandin sjunger bäst § "

 
 
maalin'

maalin'

26 juni 2010 12:42

käften nancy , jag suger , inse ! ;o

http://malinerikasandin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nancy Elturk - 27 juni 2010 00:33

hejsan jag vet inte vet inte vart jag ska blogga asså på bdb eller bloggplatsen eller ska jag göra en på devote, blogg.se eller nå annan ni kan kolla på bdb hur de går där :  http://nnancyeelturk.bilddagboken.se kommentera gärna där :D <3 ...

Av Nancy Elturk - 22 juni 2010 20:50

hejsan min blogg på  bdb heter nnancyeelturk så gå bara in på http://bilddagboken.se sen sök på nnancyeelturk  ...

bdb

Av Nancy Elturk - 21 juni 2010 17:36

hejsan bloggen har inte bloggat på nåra dagar :( men jag har bestämt att göra en ny blogg och de är på bilddagboken inte socolog.se utan att jag gör en till bdb till bloggen de är mkt bättre tycker jag snabbare med bilder  & sånt sen kan ni s...

Av Nancy Elturk - 18 juni 2010 01:34

Tjeena    fortsätter förra inlägget... västerås bilderna är klara så de komme inga från dom!   Khadije!   Fadumah   Khadije vill att abo hassan ska få lite mer sexualitet http://www.youtube.com/watch?v=utuo79seArc om ni v...

Av Nancy Elturk - 17 juni 2010 16:46

Nu har jag hittat min usb - kabel så nu kan jag ladda upp lite bilder som jag har velat länge :)   börjar med västerås :D   Kom hem med denna t-shirt :)   Kom hem med denna thights :)   Kom hem med denna tröja :) Kom hem me...

Presentation


hejhej
i den här bloggen skrivs de om
åsikter, vardag, musik, vänner och även kommer de att vara mycket bilder o video! §

några frågor?
kontakta mig via : libanon_sverige@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards