nnancyeelturk

Direktlänk till inlägg 21 juni 2010

bdb

Av Nancy Elturk - 21 juni 2010 17:36

hejsan bloggen har inte bloggat på nåra dagar :(

men jag har bestämt att göra en ny blogg och de är på bilddagboken

inte socolog.se utan att jag gör en till bdb till bloggen de är mkt bättre tycker jag

snabbare med bilder  & sånt

sen kan ni som har bdb bevaka så ni kan se varje gång jag upptaderar och sånt :)

jag tkr de är en bra ide


jag kommer inte ha gästlösen, om de ngn skulle bli de så prova blogg / bloggen nancy eller så kan ni alltid nå mig via facebook

jag ska gö en bdb sen får ni veta vad den heter ;)

puss & kram / Kingen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nancy Elturk - 27 juni 2010 00:33

hejsan jag vet inte vet inte vart jag ska blogga asså på bdb eller bloggplatsen eller ska jag göra en på devote, blogg.se eller nå annan ni kan kolla på bdb hur de går där :  http://nnancyeelturk.bilddagboken.se kommentera gärna där :D <3 ...

Av Nancy Elturk - 22 juni 2010 20:50

hejsan min blogg på  bdb heter nnancyeelturk så gå bara in på http://bilddagboken.se sen sök på nnancyeelturk  ...

Av Nancy Elturk - 18 juni 2010 01:34

Tjeena    fortsätter förra inlägget... västerås bilderna är klara så de komme inga från dom!   Khadije!   Fadumah   Khadije vill att abo hassan ska få lite mer sexualitet http://www.youtube.com/watch?v=utuo79seArc om ni v...

Av Nancy Elturk - 17 juni 2010 16:46

Nu har jag hittat min usb - kabel så nu kan jag ladda upp lite bilder som jag har velat länge :)   börjar med västerås :D   Kom hem med denna t-shirt :)   Kom hem med denna thights :)   Kom hem med denna tröja :) Kom hem me...

Av Nancy Elturk - 17 juni 2010 12:03

Hejsan Dejsan     har inte upptaderat på några dagar men nu ska jag börja igen    tummen upp för de och som alla kanske förstår börja kolla på min blogg igen iallafal just nu så är jag hos min kusin  baja som jag tycker är idiotisk hah, ...

Presentation


hejhej
i den här bloggen skrivs de om
åsikter, vardag, musik, vänner och även kommer de att vara mycket bilder o video! §

några frågor?
kontakta mig via : libanon_sverige@hotmail.com

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards